Kismama jóga Julcsival

kismama jóga kikötő tapolca
Kismama jóga:
kismama jóga célja, hogy a várandós anya minél jobban kihasználja a ezt az időszakot, nem csak testileg, hanem lelkileg is felkészüljön várandósságra és a babára. 

A foglalkozás egyaránt tartalmaz klasszikus jóga elemeket és a természeti népek asszonyainál megfigyelt, és tőlük átvett mozgáselemeket, ill. gátizomtornát.

Ez a mozgásforma alkalmazkodik a várandósság alatt folyamatosan változó női szervezethez, így az ászanák sokkal inkább áramló, könnyed gyakorlatsorok és nem kitartott testhelyzetek.

A kismama jóga főként a hátizmok erősítését, a gerinc rugalmasságának megtartását célozza, így elkerülve, vagy enyhítve az ebben az időszakban- szinte mindenkinél- jelentkező hát- és derékfájást. A csípőnyitó ászanák segítik lazítani a medence körüli ízületeket, izmokat, ezzel is készülve a szülés meghatározó élményére. A légzőgyakorlatok segítségével tudatosítható a légzés, valamint az, hogy a légzés szabályozásával tudatosíthatók és elfogadhatóak érzéseink és gondolatainkat is megzabolázhatjuk. 

A gátizom tornával erősítheted a medencealapi izmokat, melyekre a folyamatosan növekvő pocak miatt nagyobb terhelés jut.

Az óra végi relaxáció segít ellazulni,feltöltődni, minőségi pihenést ad, még azoknak is, akik a várandósság bizonyos időszakában már nem tudnak éjszaka nyugodtan aludni.

Minden kismama óra egy lehetőség kapcsolódni magadhoz és a szíved alatt fejlődő lényhez, aki téged választott édesanyjának. 

Kismama jógára a várandósságod 12-14. hetétől várlak és egészen a szülésed napjáig részt vehetsz az órákon. Előzetes jógás tapasztalat nem szükséges.

Várlak szeretettel!

Julcsi

Bejelentkezés Julcsihoz

Az első órád előtt, kérjük, hogy töltsd ki az adatlapot

Leave a Reply

Your email address will not be published.